Rezultate – Detalii Secțiune 2

Rezultate evaluare lucrări secțiunea II:

REZULTATE SECTIUNEA II

Afișat 13.12.2015 ora 8.30

Contestațiile se pot depune azi 13.12.2015, până la ora 18, online, pe adresa de email a proiectului, – proiect156882@gmail.com, sub forma unei cereri de recorectare, semnată, sub formă scanată. Aceasta va prezenta elementele de identificare ale autorului (nume, nume de utilizator, clasa, unitatea de învățământ), secțiunea pe care este depusă lucrarea și punctajul obținut. Aceste date e vor menționa și în textul mesajului, pentru o identificare rapidă a lucrărilor.

 

 

Detalii secțiune

În cadrul Secțiunii 2  a concursului – Materiale de promovare, pot fi propuse următoarele materiale:

Nr. crt. Denumire materiale ce trebuie realizate Cerinţe
1. Broşura – format A4,
– full policromie
– 5 pagini interioare plus 2 coperţi
2. Pliante tematice/ pentru promovarea proiectului (ce promovează învăţarea, ce pot fi distribuite şi în căsuţele poştale) – format desfăşurat A4, pliat în 3
– format finit 1/3 A4
– faţă – verso – policromie
3. Fluturaşi – format desfăşurat 21×10 cm.
– faţă – verso – policromie
4. Albume foto – format A4, policromie faţă – verso,
– 5 pagini interioare plus 2 coperţi;
– coperţi carton;
Fotografiile ce vor fi folosite la realizarea albumelor vor fi selectate dintre fotografiile realizate in acest proiect.
5. Afişe – format A1;
– policromie;
– full color;
6. Prezentări PowerPoint (PPT) Prezentările PPT vor conţine următoarele informaţii: sigla, numele activităţii (concurs) şi data evenimentului, site-ul programului şi textul proiectul: „De ce, cum şi ce învăţ?”
7. Anunţuri şi postări pentru social media ce pot fi folosite în comunicările din şcoală – format A4;
– policromie;
8. Postere afişate în locuri special amenajate din şcoală  – format A4;
– policromie;

 

Criterii de evaluare: Intră în concursul pentru obținerea premiilor materialele care se pliază pe tema: De ce, cum și ce învăţ!

  1. titlul sugestiv;
  2. conţinutul şi structura logică şi clară a mesajului transmis;
  3. conţinutul este corect/ştiinţific;
  4. conţinutul este aplicabil/ utilizează date realiste;
  5. conţinutul este adaptat capacităţii de înţelegere a lui/particularităţilor de vârstă;
  6. materialul realizează conexiuni interdisciplinare (creativitate);
  7. materialul este original /gândire originală, inovativă;
  8. utilizează informaţii care stimulează curiozitatea şi interesul elevilor;
  9. utilizează imagini care determină dezvoltarea autonomiei în învăţare;
  10. spiritul ludic al materialului, asigurat prin conţinutul şi prin modalităţile de prezentare;
  11. vizează competenţele cheie;
  12. estetica produsului realizat (simţ estetic);
  13. număr maxim de pagini (5 pagini), PPT (12 slide-uri/diapozitive);
  14. produsele trebuie să fie de calitate şi să demonstreze modul în care motivaţi/argumentaţi: DE CE CUM şi CE învăţaţi! Argumentele pot viza diferite arii curriculare (ex. de ce să învățăm sțiințele naturii), o anumită disciplină, un capitol, sau chiar o anumită lecție.